Hele fijne gezichtsbehandeling gehad bij Julia, echt een aanrader! Ik kom zeker terug:)
Treatment by Julia•Classic Facials
Annelieke•8 months ago
Verified review
Mijn eerster bezoek bij Julia, kom zeker weer terug.
Treatment by Julia•Eyelash Perming
Alexandra•8 months ago
Verified review
Nu heb ik mijn wimpers laten doen en kort daarvoor een gezichtsbehandeling!
Beide keren was een professionele behandeling en Julia is zeer secuur en netjes.
Daarnaast is de salon heel schoon en Julia is ook nog eens een leuk en aardig mens.
Treatment by Julia•Eyelash Extensions
Annemarie•8 months ago
Verified review
Geweldig! Heerlijke plek. Julia is ook super vriendelijk en attent!
Treatment by Julia•Classic Facials
Laura•9 months ago
Verified review
Warm welkom, heerlijke behandeling gehad. Echt een aanrader. Ik ga zeker terugkomen.