Hele fijne gezichtsbehandeling gehad bij Julia, echt een aanrader! Ik kom zeker terug:)
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Annelieke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn eerster bezoek bij Julia, kom zeker weer terug.
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Alexandra•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Nu heb ik mijn wimpers laten doen en kort daarvoor een gezichtsbehandeling!
Beide keren was een professionele behandeling en Julia is zeer secuur en netjes.
Daarnaast is de salon heel schoon en Julia is ook nog eens een leuk en aardig mens.
Behandeling door Julia•Wimperextensions
Annemarie•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig! Heerlijke plek. Julia is ook super vriendelijk en attent!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Laura•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Warm welkom, heerlijke behandeling gehad. Echt een aanrader. Ik ga zeker terugkomen.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen