Wat een fijne ervaring bij Julia. Ze nam de tijd voor mijn wenkbrauwen en vroeg goed naar mijn voorkeur. Het resultaat is dan ook super. De ruimte was ontspannend. Ik kom zeker terug!
Treatment by Julia•Eyebrow Threading
Anouk•almost 4 years ago
Verified review
Fijne behandeling
Treatment by Julia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Kim•almost 4 years ago
Verified review
Friendly and professional. I'm very satisfied with the facial experience!
Treatment by Julia•Classic Facials
Erin•almost 4 years ago
Verified review
Vriendelijk,hygiënisch, bekwaam en luistert naar wat je precies wilt,echt een aanrader
Treatment by Julia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Mariëlle•almost 4 years ago
Verified review
Ik ben heel erg tevreden met Julia als mijn schoonheidsspecialiste. Erg vakkundig, zorgvuldig, gastvrij. Ik zou geen andere willen