Wat een fijne ervaring bij Julia. Ze nam de tijd voor mijn wenkbrauwen en vroeg goed naar mijn voorkeur. Het resultaat is dan ook super. De ruimte was ontspannend. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Anouk•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling
Behandeling door Julia•
Gezicht threadenToon alles…
Kim•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly and professional. I'm very satisfied with the facial experience!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Erin•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk,hygiënisch, bekwaam en luistert naar wat je precies wilt,echt een aanrader
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Mariëlle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden met Julia als mijn schoonheidsspecialiste. Erg vakkundig, zorgvuldig, gastvrij. Ik zou geen andere willen
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen