Door de covidmaatregelen en privéomstandigheden was ik al lang niet meer geweest. Binnen 2 minuten voelde ik me weer helemaal op mijn gemak. Julia heeft een fijne, rustige uitstraling en veel levenservaring. Haar behandelkamer was weer aangenaam en vlekkeloos schoon. Ik kreeg van haar de reinigende gezichtsbehandeling en wenkbrauwenthreading en verven en wimperlifting en verven.
Als herboren kwam ik van de behandeltafel af. Stralende huid en prachtige wenkbrauwen en wimpers!
Dankjewel Julia!
Treatment by Julia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Brigit Hendrix•about 5 years ago
Verified review
Vriendelijk ontvangst, fijne behandeling!
Treatment by Julia•
Classic FacialsShow all…
Rose•about 5 years ago
Verified review
Altijd supergoed!
Treatment by Julia•Classic Facials
Anneroos•about 5 years ago
Verified review
Hele fijne gezichtsbehandeling gekregen van Julia. Ze is ontzettend aardig en verwelkomend en goed in haar vak. Zeker aan te raden, ik voelde me helemaal ontspannen en relaxed!
Treatment by Julia•Classic Facials
Sanne•about 5 years ago
Verified review
Na corona voor de tweede keer bij Julia, en voor het eerst wenkbrauwen verven, wat heeft ze het weer prachtig gedaan!