Door de covidmaatregelen en privéomstandigheden was ik al lang niet meer geweest. Binnen 2 minuten voelde ik me weer helemaal op mijn gemak. Julia heeft een fijne, rustige uitstraling en veel levenservaring. Haar behandelkamer was weer aangenaam en vlekkeloos schoon. Ik kreeg van haar de reinigende gezichtsbehandeling en wenkbrauwenthreading en verven en wimperlifting en verven.
Als herboren kwam ik van de behandeltafel af. Stralende huid en prachtige wenkbrauwen en wimpers!
Dankjewel Julia!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Brigit Hendrix•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangst, fijne behandeling!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Rose•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd supergoed!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anneroos•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne gezichtsbehandeling gekregen van Julia. Ze is ontzettend aardig en verwelkomend en goed in haar vak. Zeker aan te raden, ik voelde me helemaal ontspannen en relaxed!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen