Julia ontvangt mij altijd heel gastvrij, ik voel me helemaal op mijn gemak bij haar
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Thomas•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve, spontane vrouw die haar best doet. Ik vind de behandeling zeer prettig. Ze kan pijnloos mee eters verwijderen en is goed in masseren. De volgende dag straalt mijn huid en voelt het weer heerlijk zacht.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anouk•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimperextensions zijn prachtig!
Behandeling door Julia•Wimperextensions
L•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij de eerste keer. Ze nam de tijd en was heel zorgzaam en lief. Resultaat is mooi!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Ankelien•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen