Eerste ervaring met het epileren dmv een touwtje, heel mooi geworden. Gezichtsbehandeling was heerlijk en intensief met een verbluffend resultaat. Over 8 weken weer, ik kijk er naar uit!
Treatment by Julia•Classic Facials
Jane•about 6 years ago
Verified review
Heerlijk ontspannen behandeling! Voelde me in professionele handen. Een aanrader.
Treatment by Julia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Sylvia•about 6 years ago
Verified review
Julia is een fijne, vriendelijke en vooral kundige vrouw die nauwkeurig werkt. Ze geeft op een prettige manier uitleg over de behandeling. Mijn wimpers zien er geweldig uit.
Treatment by Julia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Davida•about 6 years ago
Verified review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Julia is erg vriendelijk. Ik kom zeker weer een keer terug.
Treatment by Julia•Classic Facials
Jennifer•about 6 years ago
Verified review
Julia is zeer deskundig en prettig om bij te zijn.