Eerste ervaring met het epileren dmv een touwtje, heel mooi geworden. Gezichtsbehandeling was heerlijk en intensief met een verbluffend resultaat. Over 8 weken weer, ik kijk er naar uit!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jane•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen behandeling! Voelde me in professionele handen. Een aanrader.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Sylvia•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is een fijne, vriendelijke en vooral kundige vrouw die nauwkeurig werkt. Ze geeft op een prettige manier uitleg over de behandeling. Mijn wimpers zien er geweldig uit.
Behandeling door Julia•
Wimper permanentToon alles…
Davida•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Julia is erg vriendelijk. Ik kom zeker weer een keer terug.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jennifer•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is zeer deskundig en prettig om bij te zijn.