Julia benadert haar klanten op een persoonlijke manier en geeft haar de volledige aandacht. Ze kijkt goed naar je huid en geeft goede tips! Is ook altijd eerlijk:)
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Isabelle•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste behandeling bij Julia en ik ben super tevreden! Ze voerde de behandeling heel zachtaardig en grondig uit. Ze masseerde alles rustig in en we hebben terwijl ze bezig was een beetje gekletst. Ik kon gewoon even echt mezelf zijn. Het was erg ontspannen, ik kom zeker terug!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Demy•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Grondig gereinigd, heerlijk!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Julia. Zij is zeer goed in haar vak en daarnaast een synpathiek mens!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
marjolijn•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne gezichtsbehandeling en Julia is altijd vriendelijk. Ook het epileren doet ze altijd netjes.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen