Wimperlifting met natuurlijke producten.
Het is goed gelukt, een tevreden klant hier ;)
Julia is een ontzettend aardige dame.
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Daniëlle•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Julia te komen. Ze is top in haar werk en je kunt jezelf zijn. Als je wilt kletsen, kun je kletsen. Wil je slapen, mag je slapen. Ze past zich aan aan de klant. Goede hygiene sowieso, maar ook met corona.
Behandeling door Julia•
WimperextensionsToon alles…
Annet•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en vriendelijk!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Shamal•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede hygiëne maatregelen omtrent de huidige COVID-19 ontwikkelingen. Erg deskundig, mijn wenkbrauwen zien er weer piekfijn uit!