Prettige behandeling, fijne sfeer,aandachtig en zorgvuldig, rustig. Het is een prive salon, ik vind dat prettig, niet die gelikte schoonheidssalon van een keten die je allerlei producten willen verkopen. Echt een aanrader
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voelde me erg op mijn gemak bij Julia. Ze heeft een oog voor wat ze doet en doet het met precisie. Ik heb genoten! Bedankt!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Christa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag terug!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
marjolijn•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
resultaat wimper lifting was mooi geworden
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Diede•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten epileren en verven. Ik ga zeker weer terug.
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven