Prettige behandeling, fijne sfeer,aandachtig en zorgvuldig, rustig. Het is een prive salon, ik vind dat prettig, niet die gelikte schoonheidssalon van een keten die je allerlei producten willen verkopen. Echt een aanrader
Treatment by Julia•Classic Facials
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Ik voelde me erg op mijn gemak bij Julia. Ze heeft een oog voor wat ze doet en doet het met precisie. Ik heb genoten! Bedankt!
Treatment by Julia•Classic Facials
Christa•over 6 years ago
Verified review
Ik kom graag terug!
Treatment by Julia•
Eyebrow ThreadingShow all…
marjolijn•over 6 years ago
Verified review
resultaat wimper lifting was mooi geworden
Treatment by Julia•Eyelash Perming
Diede•over 6 years ago
Verified review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten epileren en verven. Ik ga zeker weer terug.