Het is even zoeken naar de salon, maar eenmaal binnen klein maar fijn. Ik ga graag naar Julia ze werkt zorgvuldig en nooit gehaast. Julia is altijd vriendelijk en punctueel. Ik ben iedere keer ontzettend blij met de manier waarop ze mijn wenkbrauwen doet.
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Werkt heel netjes. Blij met het resultaat
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Merle•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom regelmatig bij Julia voor een gezichtsbehandeling en wenkbrauwen in model brengen. Zij is secuur tot aan perfectionistisch! En super sympathiek.
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is vriendelijk, gastvrij. Spullen zijn hygiënisch.
Heerlijk genoten. Dit is een aanrader. Ook fijn dichtbij, als je in Lunetten woont.
Ga zeker regelmatig terug en heb haar bij iedereen aangeraden.
HB
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Hélène•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom inmiddels al een jaar bij Julia: ik ha altijd weg met supermooie en -strakke wenkbrauwen en een goed onthaarde bovenlip! Bovendien is Julia ontzettend vriendelijk en kundig, ze kijkt en luistert goed naar je wensen en maakt tegelijkertijd een gezellig praatje. De radio is ook altijd leuk op de achtergrond :) Ik raad iedereen aan hier voor een thread behandeling te gaan!