Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anneroos•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is een hele prettige en lieve vrouw, ik voel me op mijn gemak en kan lekker ontspannen. Julia weet heel goed wat zij doet, heeft inzicht en is deskundig. Ik ben heel erg tevreden!
Behandeling door Julia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Heleen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het fijne om door Julia geholpen te worden.