Julia is een hele prettige en lieve vrouw, ik voel me op mijn gemak en kan lekker ontspannen. Julia weet heel goed wat zij doet, heeft inzicht en is deskundig. Ik ben heel erg tevreden!
Treatment by Julia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Heleen•over 6 years ago
Verified review
Ik vond het fijne om door Julia geholpen te worden.