De wimperlift heeft helaas niet goed gepakt, dit was jammer aangezien ik de dag erna op vakantie ging. Julia heeft aangeboden om het opnieuw te doen (wat zeker netjes is), maar ik heb hier geen gebruik van gemaakt. De reden hiervoor is dat de wimperlift mijn wimpers heeft beschadigd.
Treatment by Julia•Eyelash Perming
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
..
Treatment by Julia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Mooie schone salon aan huis. Julia is erg vriendelijk en werkt prettig en netjes. Zeker voor herhaling geschikt!
Treatment by Julia•Classic Facials
Maxine•almost 7 years ago
Verified review
Ontzettend aardige vrouw, die erg nauwkeurig te werk gaat
Treatment by Julia•Eyelash Perming
Dominique•almost 7 years ago
Verified review
Easy to find place, very close to the train station. Gulia was friendly and did a quick thorough job. My lashes look great :)