De wimperlift heeft helaas niet goed gepakt, dit was jammer aangezien ik de dag erna op vakantie ging. Julia heeft aangeboden om het opnieuw te doen (wat zeker netjes is), maar ik heb hier geen gebruik van gemaakt. De reden hiervoor is dat de wimperlift mijn wimpers heeft beschadigd.
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
..
Behandeling door Julia•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie schone salon aan huis. Julia is erg vriendelijk en werkt prettig en netjes. Zeker voor herhaling geschikt!
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Maxine•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend aardige vrouw, die erg nauwkeurig te werk gaat
Behandeling door Julia•Wimper permanent
Dominique•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Easy to find place, very close to the train station. Gulia was friendly and did a quick thorough job. My lashes look great :)