Julia neemt echt de tijd voor je en doet de behandeling met veel aandacht. Ze kijkt goed naar je huid en geeft tips. De massage was heerlijk. Ik was ook erg tevreden met het epileren van mijn wenkbrauwen (touwtjes). Een aanrader dus.
Treatment by Julia•Classic Facials
Janine•over 8 years ago
Verified review
Heel fijn
Treatment by Julia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Cora•over 8 years ago
Verified review
Ik ben voor de eerste keer bij Julia geweest en ik ben zeer tevreden. Ze is heel vriendelijk en secuur. Ze neemt echt de tijd en dat is prettig.
Treatment by Julia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Femke•over 8 years ago
Verified review
Geweldige behandeling, leuk gesprek en hoge kwaliteit.
Treatment by Julia•Classic Facials
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Ze nam ruim de tijd en leverde zorgvuldig werk. Hier ga ik vaker naartoe :)