Julia neemt echt de tijd voor je en doet de behandeling met veel aandacht. Ze kijkt goed naar je huid en geeft tips. De massage was heerlijk. Ik was ook erg tevreden met het epileren van mijn wenkbrauwen (touwtjes). Een aanrader dus.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Janine•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Cora•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben voor de eerste keer bij Julia geweest en ik ben zeer tevreden. Ze is heel vriendelijk en secuur. Ze neemt echt de tijd en dat is prettig.
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Femke•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling, leuk gesprek en hoge kwaliteit.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze nam ruim de tijd en leverde zorgvuldig werk. Hier ga ik vaker naartoe :)
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven