Een heerlijke salon met zeer kundige en fijne mensen!
Treatment by Nahid•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Carolina•over 2 years ago
Verified review
Friendly and professional. I will definitely come back.
Treatment by Pegah•
Ladies' WaxingShow all…
Lidia•over 2 years ago
Verified review
Erg fijn, persoonlijk en het ruikt er heerlijk
Treatment by Pegah•Gel Nails Manicure
Pauline•over 2 years ago
Verified review
Ik was eerst een beetje zenuwachtig om te laten waxen, maar ik werd erg gerustgesteld. Dat vond ik er fijn. Waxen doet altijd pijn, maar daar er werd goed rekening mee gehouden. Daarnaast hebben m'n wenkbrauwen er nog nooit zo strak uit gezien. Naast de goede sfeer ben ik Superblij met de resultaten! Ik kom zeker nog een keer terug!!!