Mijn wenkbrauwen zijn mooi strak gedaan. De haren in mijn gezicht zijn wcbt helemaal niet weg, en ik heb er wel voor moeten betalen. Mijn nagels werden na nog geen 3 dagen al Lelijk.
Treatment by Pegah•
ManicureShow all…
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Heel erg blij met mijn wenkbrauwen
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Jainy•almost 5 years ago
Verified review
Hele fijne salon
Treatment by Nahid•Classic Facials
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Heeft mijn wenkbrauwen mooi geshapet, zoals ik had gevraagd!
Treatment by Pegah•Face Threading
Sarie•almost 5 years ago
Verified review
Het was weer als vanouds. Altijd gezellig daar. Mijn nagels zien er weer top uit.