Super mooie salon. Ontzettend kundig en aardige mensen. Je voelt je helemaal thuis. De behandeling was ook heel professioneel.
Ook het resultaat is echt top, na 1 keer laseren zaten er al bijna geen haartjes meer. Nadid is een echte topper. Je voelt je helemaal op je gemak bij haar.
Treatment by Nahid•Laser Hair Removal
britt•about 5 years ago
Verified review
Geweldige salon en een hele fijne behandeling!
Treatment by Nahid•Face Peel
Lisa•about 5 years ago
Verified review
Prima, deskundige pedicure.
Pedicure
Inge•about 5 years ago
Verified review
Het is prettig even tijd voor jezelf in te plannen en dan exclusief aandacht te krijgen. Fijne beleving, liefdevol uitgevoerd, met kennis van zaken. Prettige sfeer.