Het duurde wel lang om het haar te wassen, bijna 25 minuten! Ik denk dat zij misschien een stagiare was dus de werkervaring ontbrak er wel een beetje maar dat was niet zo erg. Verder was alles prima. Zoals altijd zorgt Carlos voor dat je kapsel super mooi wordt. Bedankt!
Styled by CarlosโขLadies' Haircuts
Cindyโขalmost 6 years ago
Verified review
Carlos heeft er een vaste klant bij
Styled by CarlosโขMen's Haircut
Brocardโขalmost 6 years ago
Verified review
Komt jarenlang bij dezelfde kapper.
En wordt hartelijk ontvangen.
Knippen bij Carlos is zo vertrouwd.
Na afloop van me knipbeurt, ga ik altijd met een fijn gevoel weg.๐ฌ๐๐พ