Komt jarenlang bij dezelfde kapper.
En wordt hartelijk ontvangen.
Knippen bij Carlos is zo vertrouwd.
Na afloop van me knipbeurt, ga ik altijd met een fijn gevoel weg.😬👍🏾
Styling door Carlos•Mannen knippen
Leonel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Carlos•Mannen knippen
Mario•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet meer voor mij helaas...
Styling door Carlos•Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom al jaren bij Carlos en hij weet altijd de wonderlijkste dingen met mn haren te doen. Top! :)