heel vriendelijk ontvangen. De verbetering van het witmaken van mijn gebit was zelfs nog beter dan de vorige keer. Ging lachend de deur uit.
Jeannie•over 1 year ago
Verified review
Van begin tot einde perfecte uitleg en begeleiding. De behandeling is volledig pijnloos en ik werd enorm in de gaten gehouden, gerust gesteld en in de watten gelegd.
Jonna•over 1 year ago
Verified review
Superfijne behandeling gehad! En echt een mooi resultaat. Je voelt en ervaart de expertise en professionele ervaring. Ik zou het iedereen aanraden!
Eline•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg
Linda•over 1 year ago
Verified review
Ik vond het een fijne afspraak! Over een halfjaar ga ik terug voor een check-up.