heel vriendelijk ontvangen. De verbetering van het witmaken van mijn gebit was zelfs nog beter dan de vorige keer. Ging lachend de deur uit.
Jeannie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Van begin tot einde perfecte uitleg en begeleiding. De behandeling is volledig pijnloos en ik werd enorm in de gaten gehouden, gerust gesteld en in de watten gelegd.
Jonna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne behandeling gehad! En echt een mooi resultaat. Je voelt en ervaart de expertise en professionele ervaring. Ik zou het iedereen aanraden!
Eline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg
Linda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een fijne afspraak! Over een halfjaar ga ik terug voor een check-up.