De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
336 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
heel vriendelijk ontvangen. De verbetering van het witmaken van mijn gebit was zelfs nog beter dan de vorige keer. Ging lachend de deur uit.
Van begin tot einde perfecte uitleg en begeleiding. De behandeling is volledig pijnloos en ik werd enorm in de gaten gehouden, gerust gesteld en in de watten gelegd.
Superfijne behandeling gehad! En echt een mooi resultaat. Je voelt en ervaart de expertise en professionele ervaring. Ik zou het iedereen aanraden!
Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg
Ik vond het een fijne afspraak! Over een halfjaar ga ik terug voor een check-up.
22
1
22
23
24
52
24