Het was fijn ga er altijd naartoe voor me wenkbrauwen alleen heb nu een beetje t gevoel dat me wenkbrauwen niet helemaal recht zaten en ze worden al snel beetje minder kwa kleur
Treatment by Isjeanne Senior Lash & Brow Artist•Henna Brows
Manon•almost 3 years ago
Verified review
Nadya is heel deskundig en grondig, maar haar behandeling is ook ontspannend. Heel fijn adres.
Treatment by Anne•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Gerrien Anbeek•almost 3 years ago
Verified review
Zoals gewoonlijk was de Spapedicure met Gellak erg prettig. Iluvia is ervaren, gedegen en zorgvuldig, weer een fijne ervaring