Het was fijn ga er altijd naartoe voor me wenkbrauwen alleen heb nu een beetje t gevoel dat me wenkbrauwen niet helemaal recht zaten en ze worden al snel beetje minder kwa kleur
Behandeling door Isjeanne Senior Lash & Brow Artist•Henna brows
Manon•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadya is heel deskundig en grondig, maar haar behandeling is ook ontspannend. Heel fijn adres.
Behandeling door Anne•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Gerrien Anbeek•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk was de Spapedicure met Gellak erg prettig. Iluvia is ervaren, gedegen en zorgvuldig, weer een fijne ervaring
Gellak pedicureToon alles…
Marina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ervaring! Ik raad deze salon helemaal aan!
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen