Geweldige pedicure behandeling gehad van deze dame, afgetopt met shellak. Erg fijn, professioneel en zeker een volgende keer weer!
Gel Nails Pedicure
Marina•about 3 years ago
Verified review
Fijne salon
Treatment by Anne•Eyebrow & Eyelash Tinting
Wil•about 3 years ago
Verified review
Ik kom elke keer weer met een grote glimlach thuis. Wat een heerlijke behandeling. Wil het iedereen aanraden.
Treatment by Natalie•Classic Facials
Jacky•about 3 years ago
Verified review
Het is een nette salon met een rustige uitstraling. Tijdens de behandeling staat een rustgevend muziekje op, het is echt even een ontspan momentje.
Britt is vriendelijk en legt duidelijk uit wat ze gaat doen.
Ik vond het een hele fijne ervaring.
Eyebrow & Eyelash Tinting
Sandra•about 3 years ago
Verified review
Natalie en haar team zijn by far de beste (en liefste) beauty specialisten in de wijde omgeving. Ze doen letterlijk álles goed.