Geweldige pedicure behandeling gehad van deze dame, afgetopt met shellak. Erg fijn, professioneel en zeker een volgende keer weer!
Gellak pedicure
Marina•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon
Behandeling door Anne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Wil•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom elke keer weer met een grote glimlach thuis. Wat een heerlijke behandeling. Wil het iedereen aanraden.
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jacky•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een nette salon met een rustige uitstraling. Tijdens de behandeling staat een rustgevend muziekje op, het is echt even een ontspan momentje.
Britt is vriendelijk en legt duidelijk uit wat ze gaat doen.
Ik vond het een hele fijne ervaring.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sandra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Natalie en haar team zijn by far de beste (en liefste) beauty specialisten in de wijde omgeving. Ze doen letterlijk álles goed.
Behandeling door Natalie•Facials / Gezichtsbehandelingen