It was a great experience - booked the wrong appointment, and she really helped me and made sure I walked out happy :)
Behandeling door Isjeanne Senior Lash & Brow Artist•Pedicure
Cecile•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prettig bezoek
Gellak manicure
Caroline•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een manicure en biap afspraak bij Danique is altijd een belevenis. Ze is heel vakkundig en trendy en een inspiratiebron voor mooie bijzondere nagels. Echt een aanrader!
NagelverstevigingToon alles…
Kathrin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke medewerksters in de salon. Wenkbrauwen heel nauwkeurig geharst en geverfd en hele mooie gellak op mijn teennagels en heerlijke pedicurebehandeling!
Ik ben super tevreden!!