Geweldige sfeer binnen de kapsalon. Hele leuke medewerkers en ze weten wat ze doen! Zeker voor herhaling vatbaar 🥰🥰❤️
Styled by Dilan•Ladies' Haircuts
Kubra•over 4 years ago
Verified review
Geweldige salon . Heel lief en kundig. Een kunstenaar voor je haar
Styled by Shah•Ladies' Half Head Highlights
Mandy•over 4 years ago
Verified review
Geweldige kapper
Men's Haircut
Yves•over 4 years ago
Verified review
Ben super blij met het eindresultaat! Had het nooit zo mooi verwacht.
Ladies' Root Colouring
Britt Nijsen•over 4 years ago
Verified review
Dit was mijn eerste keer bij de Salon. Ik ben zo vriendelijk en gastvrij ontvangen. Er heerst zo’n gezellige leuke sfeer. Iedereen is vriendelijk, en ze laten je de deur niet uit voor je tevreden bent. Kortom een top salon, ik kom hier zeker vaker.
Jamie heeft mijn haar echt goed gedaan met behulp van de lieve Dilan. Beide nemen echt de tijd om naar je te luisteren en met je mee te denken.