Geweldige sfeer binnen de kapsalon. Hele leuke medewerkers en ze weten wat ze doen! Zeker voor herhaling vatbaar 🥰🥰❤️
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Kubra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon . Heel lief en kundig. Een kunstenaar voor je haar
Styling door Shah•Highlights - half hoofd
Mandy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapper
Mannen knippen
Yves•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben super blij met het eindresultaat! Had het nooit zo mooi verwacht.
Kleuren - uitgroei
Britt Nijsen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste keer bij de Salon. Ik ben zo vriendelijk en gastvrij ontvangen. Er heerst zo’n gezellige leuke sfeer. Iedereen is vriendelijk, en ze laten je de deur niet uit voor je tevreden bent. Kortom een top salon, ik kom hier zeker vaker.
Jamie heeft mijn haar echt goed gedaan met behulp van de lieve Dilan. Beide nemen echt de tijd om naar je te luisteren en met je mee te denken.