Silvana is erg aardig en heeft jarenlange ervaring. Een mooie en professionele salon, je voelt je gelijk op je gemak en mijn haar is ook nog eens naar wens geknipt, ze denkt ook echt met je mee en adviseert je.
Styled by Silvana•Ladies' Haircuts
Susanne•10 months ago
Verified review
Silvana is een vriendelijke ,vakkundige kapster, met oor voor haar klanten.
Styled by Silvana•Ladies' Haircuts
Hetty•12 months ago
Verified review
Mijn meiden zijn goed geknipt. Ik kom zeker terug!
Styled by Silvana•Children's Haircuts
Joanne•12 months ago
Verified review
bij Sil voel je je prettig. Ze werkt goed is gezellig en doet wat je vraagt.
Styled by Silvana•Ladies' Haircuts
Ilse•12 months ago
Verified review
Erg vriendelijke vrouw. Ze is een aan huis kapster met een mooie plek om te knippen.