Was voor mij de eerste keer dat ik bij Silvana kwam. Heel vriendelijk, mooie kleine salon. Ze nam genoeg tijd en dacht met me mee welk kapsel me leuk zou staan. En ik ben heel blij met het resultaat.
Styled by Silvana•Ladies' Haircuts
Susanne•about 1 year ago
Verified review
fijne salon, vriendelijke kapster, schoon, knus
Styled by Silvana•Ladies' Haircuts
Suzanne•about 1 year ago
Verified review
Prima en vriendelijke ervaring!
Styled by Silvana•Ladies' Haircuts
Anky•about 1 year ago
Verified review
Zeer goede ervaren kapster.
Die begrijpt wat je wilt!!
Complimenten naar Silvana!!!