Was voor mij de eerste keer dat ik bij Silvana kwam. Heel vriendelijk, mooie kleine salon. Ze nam genoeg tijd en dacht met me mee welk kapsel me leuk zou staan. En ik ben heel blij met het resultaat.
Styling door Silvana•Vrouwen knippen
Susanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne salon, vriendelijke kapster, schoon, knus
Styling door Silvana•Vrouwen knippen
Suzanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima en vriendelijke ervaring!
Styling door Silvana•Vrouwen knippen
Anky•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede ervaren kapster.
Die begrijpt wat je wilt!!
Complimenten naar Silvana!!!