Heel mooi pand, waar ik hele mooie nagels heb laten zitten en ook de pedicure was top!
PedicureShow all…
Femke•almost 2 years ago
Verified review
Fijne pedicure gehad met mooie gellak! Blijft goed zitten, behandeling is schoon en wordt goed gedaan.
Treatment by Arpine•Pedicure
Suzanne•almost 2 years ago
Verified review
Vriendelijk, nette salon
Treatment by Arpine•Pedicure
Pris•almost 2 years ago
Verified review
Prachtige salon, schoon ruim en strak!
En nog belangrijker; zoals altijd weer prachtige nagels aan handen en voeten
Tot de volgende keer!
Treatment by Arpine•Pedicure
Karien•almost 2 years ago
Verified review
Het wordt bijna eentonig, maar ook deze keer weer een prachtige set gekregen van Maya. Van een almond french naar een square babyboom. Je bent een topper Maya!