Heel mooi pand, waar ik hele mooie nagels heb laten zitten en ook de pedicure was top!
PedicureToon alles…
Femke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure gehad met mooie gellak! Blijft goed zitten, behandeling is schoon en wordt goed gedaan.
Behandeling door Arpine•Pedicure
Suzanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, nette salon
Behandeling door Arpine•Pedicure
Pris•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon, schoon ruim en strak!
En nog belangrijker; zoals altijd weer prachtige nagels aan handen en voeten
Tot de volgende keer!
Behandeling door Arpine•Pedicure
Karien•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het wordt bijna eentonig, maar ook deze keer weer een prachtige set gekregen van Maya. Van een almond french naar een square babyboom. Je bent een topper Maya!