Very professional and friendly staff. There is a lot of attention to the customer, the work is done well and with great attentiveness. We always have the best talks and time flies by so fast! Thank you for a great service.
Treatment by Arpine•
PedicureShow all…
Gabi•over 2 years ago
Verified review
Kon er al jaren maya is the best.
Treatment by Maya•Nail Refill
Patricia•over 2 years ago
Verified review
Maya is zeer ervaren
Treatment by Maya•Gel Nails Manicure
Henny•over 2 years ago
Verified review
Hoe je van een set met Barbie-pink naar een letterlijk schitterende set glitter babyboom gaat, dat heeft Maya van de week weer bewezen. Weer heel blij mee!
Treatment by Maya•Nail Refill
Emmy•over 2 years ago
Verified review
Kom al heel lang bij Maya,voelt vertrouwd en ze is heel vakkundig!!
Zeker een aanrader!!
Marianne.