Very professional and friendly staff. There is a lot of attention to the customer, the work is done well and with great attentiveness. We always have the best talks and time flies by so fast! Thank you for a great service.
Behandeling door Arpine•
PedicureToon alles…
Gabi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kon er al jaren maya is the best.
Behandeling door Maya•Kunstnagels opvullen
Patricia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Maya is zeer ervaren
Behandeling door Maya•Gellak manicure
Henny•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hoe je van een set met Barbie-pink naar een letterlijk schitterende set glitter babyboom gaat, dat heeft Maya van de week weer bewezen. Weer heel blij mee!
Behandeling door Maya•Kunstnagels opvullen
Emmy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al heel lang bij Maya,voelt vertrouwd en ze is heel vakkundig!!
Zeker een aanrader!!
Marianne.