Ik was voor de eerste keer bij Esther en werd vriendelijk ontvangen. De intake was professioneel en tijdens de behandeling werd telkens gezegd wat ze ging doen. Heerlijk genoten van de behandeling en mijn mooie wenkies 😀
Treatment by Esther•Classic Facials
Roelie•10 months ago
Verified review
Een gezellige salon in huiselijke sfeer met lieve hond.
Treatment by Esther•Classic Facials
Ine•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
De beste schoonheidsspecialiste!
Treatment by Esther•Facials - Micro Needling
Nikita•about 1 year ago
Verified review
Het is een knusse salon met een gezellige schoonheidsspecialiste.
Treatment by Esther•Classic Facials
Ine•about 1 year ago
Verified review
De facial was erg fijn! Esther weet echt wat ze doet!