Ik was voor de eerste keer bij Esther en werd vriendelijk ontvangen. De intake was professioneel en tijdens de behandeling werd telkens gezegd wat ze ging doen. Heerlijk genoten van de behandeling en mijn mooie wenkies 😀
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen
Roelie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een gezellige salon in huiselijke sfeer met lieve hond.
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ine•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De beste schoonheidsspecialiste!
Behandeling door Esther•Micro Needling
Nikita•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een knusse salon met een gezellige schoonheidsspecialiste.
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De facial was erg fijn! Esther weet echt wat ze doet!
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen