Reviews are written by customers after their visit.

4,6
3770 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
There was only one haircutter. No Anna just owner that teached two guys and did cutting for both customers. Pros: quick service and "ok" cut Cons: Almost everything! Washing head was quick and unprofessional. No one asked about anything, no question about hairstyle, nothing. Just sit and wait, 15 minutes and it's done. Holding hand on head all the time, pressing it down like on table. Payment? Bring cash or they going to direct you to Albert Heijn to withdraw money. I'm shocked. First time ever
Een hele belevenis! Leuke sfeer, lekkere muziek en een goed resultaat 👌
Kapper was vriendelijk en wist wat hij deed Top!
Geweldige salon. Elke keer dat ik door Hassan en zijn team ben gekleurd en geknipt ben ik uitstekend geadviseerd en behandeld. Iedereen denkt en helpt mee, en de sfeer in de salon is erg fijn. Ik heb mijn kapper gevonden!
Dankzij Hassan zitten mijn wenkbrauwen weer perfect! Mooi strak en toch ook vol. Hij neemt de tijd om echt goed te kijken wat bij het gezicht past. Voor mij geen andere salon. Tot snel weer!