De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
3770 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
There was only one haircutter. No Anna just owner that teached two guys and did cutting for both customers. Pros: quick service and "ok" cut Cons: Almost everything! Washing head was quick and unprofessional. No one asked about anything, no question about hairstyle, nothing. Just sit and wait, 15 minutes and it's done. Holding hand on head all the time, pressing it down like on table. Payment? Bring cash or they going to direct you to Albert Heijn to withdraw money. I'm shocked. First time ever
Een hele belevenis! Leuke sfeer, lekkere muziek en een goed resultaat 👌
Kapper was vriendelijk en wist wat hij deed Top!
Geweldige salon. Elke keer dat ik door Hassan en zijn team ben gekleurd en geknipt ben ik uitstekend geadviseerd en behandeld. Iedereen denkt en helpt mee, en de sfeer in de salon is erg fijn. Ik heb mijn kapper gevonden!
Dankzij Hassan zitten mijn wenkbrauwen weer perfect! Mooi strak en toch ook vol. Hij neemt de tijd om echt goed te kijken wat bij het gezicht past. Voor mij geen andere salon. Tot snel weer!