Was druk net na lockdown dus was iets later aan de beurt. Behandeling was wel weer lekker snel zonder in te leveren op kwaliteit.
Prima weer, zoals altijd!
Styled by hassan•Men's Haircut
Jeroen•over 4 years ago
Verified review
Kom hier al jaren. Altijd goed!
Beard Trimming & ShavingShow all…
Patrick•over 4 years ago
Verified review
Niet geknipt door Mo maar door Anna. Maar ook nu tevreden. Vakkundig en vriendelijk
Styled by Rahma•Men's Haircut
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Ik had via de website een afspraak bij Mo gemaakt, maar helaas was Mo niet beschikbaar / aanwezig om mij te knippen. Daarnaast is het wat minder prettig als je een bepaald tijdstip kiest, maar vervolgens toch nog 10 minuten zit te wachten voor het eerste contact.