Altijd aardige mensen en ze knipten mijn haar precies zoals ik wou.
Styling door hassan•Mannen knippen
Koen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna is een topper!
Styling door Hassan 2•Mannen knippen
Tom•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was druk net na lockdown dus was iets later aan de beurt. Behandeling was wel weer lekker snel zonder in te leveren op kwaliteit.
Prima weer, zoals altijd!
Styling door hassan•Mannen knippen
Jeroen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren. Altijd goed!
Mannen knippenToon alles…
Patrick•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet geknipt door Mo maar door Anna. Maar ook nu tevreden. Vakkundig en vriendelijk