Heel gezellig en ontspannen sfeer met koffie. Professionele kapsalon! Volgende keer ga ik hier weer naar toe.
Vrouwen knippen
Sabrina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Seoef was zeer goed!
Betaalbaar, gezellig en je kan altijd snel terecht
Styling door hassan•Mannen knippen
Luc•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Boek hier geen behandeling via Treatwell! Ik had voor kleuren en knippen 95 euro betaald via Treatwell.Toen ik bij Sipan style voor mijn behandeling was, moest ik ineens nog 35 euro extra betalen omdat de prijzen bij Treatwell "vanaf" prijzen zijn. Echt niet ok!