Helaas was Mo er niet, ik ben geknipt door een vrouwelijke collega. Echter was ik hier niet tevreden over. Eigenaar Hassan heeft mij voor de 2e keer geknipt en hij heeft het super goed gedaan. Ik kom graag alleen terug wanneer Hassan mij gaat knippen.
Nogmaals bedankt Hassan!
Styled by Rahma•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
alles goed
Styled by Rahma•Men's Haircut
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Heel gastvrij ontvangen, fijne communicatie en mijn wenkbrauwen zijn heel secuur en mooi gemaakt!
Treatment by hassan•Eyebrow Threading
Sanne•over 4 years ago
Verified review
Got what I expected. Friendly, nice atmosphere
Ladies' Haircuts
Anna•over 4 years ago
Verified review
Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen en mooi resultaat