Helaas was Mo er niet, ik ben geknipt door een vrouwelijke collega. Echter was ik hier niet tevreden over. Eigenaar Hassan heeft mij voor de 2e keer geknipt en hij heeft het super goed gedaan. Ik kom graag alleen terug wanneer Hassan mij gaat knippen.
Nogmaals bedankt Hassan!
Styling door Rahma•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
alles goed
Styling door Rahma•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel gastvrij ontvangen, fijne communicatie en mijn wenkbrauwen zijn heel secuur en mooi gemaakt!
Behandeling door hassan•Wenkbrauwen - threaden
Sanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Got what I expected. Friendly, nice atmosphere
Vrouwen knippen
Anna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen en mooi resultaat