De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
3767 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Helaas was Mo er niet, ik ben geknipt door een vrouwelijke collega. Echter was ik hier niet tevreden over. Eigenaar Hassan heeft mij voor de 2e keer geknipt en hij heeft het super goed gedaan. Ik kom graag alleen terug wanneer Hassan mij gaat knippen. Nogmaals bedankt Hassan!
alles goed
Heel gastvrij ontvangen, fijne communicatie en mijn wenkbrauwen zijn heel secuur en mooi gemaakt!
Got what I expected. Friendly, nice atmosphere
Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen en mooi resultaat